Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 marca 2013

Remont sypialni!

Witajcie! wróciłam po tak długiej przerwie(prawie miesiąc).  Niestety, ale nie miałam kompletnie czasu aby dodać coś na bloga. Remont i sprawy prywatne przysłoniły mi cały świat. Jestem, i mam nadzieję, że będę bywać i pisać częściej. :)

Tak więc witam Was ponownie. Wasza color face

Zobaczcie sypialnie po remoncie :) Wybrałam ściany w kolorze lawendy i różu, mebelki są białe :)








Jak Wam się podoba? 
Pozdrawiam, color face

3 komentarze:

  1. białe mebelki w sypialni *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny efekt! Po prostu cudownie
    Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i do obserwowania sie
    Kisses
    Aga

    New posts
    Ethnic sweater trend!
    Studded shoes!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie kolory w moim guscie.Tylko jednz prosba dodawaj czestsze wpisy ostatnio zaniebujesz nas alubie tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face