Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 grudnia 2012

świeczki, czyli święta tuż, tuż :)

Swiece, świeczki, świeczuszki :) nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam je w każdej postaci, zwłaszcza o tej porze roku :) Nadają każdej uroczytości, czy to rodzinnej czy światecznej bajecznego uroku :)
Będąc na zakupach w Ikea jak co roku zakupiłam spore zapasy ponieważ uwielbiam ich niepowtarzalny i świąteczny zapach (ciasta, owoce-cud, miód i orzeszki:)
Niech zapach świąt będzie z nami cały miesiąc :)



Jabłka, cynamon :)

Ciasteczkowe :)

Waniliowe :)

Możecie dostać o zapachu ciast świątecznych, mniam....pachnie wyśmienicie...


Ta akurat pochodzi z Primarka, ale chciałam się nią pochwalić, bo uważam, że jest piękna :)

A Wy kochane jakie świeczki lubicie najbardziej? :)

pozdrawiam, color face

3 komentarze:

  1. ja tez uwielbiam świeczki zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, ale te z ikea pachna oblednie swiatecznie :)

      Usuń
    2. Zwlaszcza ten zestaw 3 swieczek ciasteczkowych :) robil szal :)

      Usuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face