Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 września 2012

Codzienna pielęgnacja

Jak wygląda Wasza codzienna pielęgnacja skóry? czy stosujecie jakieś swoje codzienne sztuczki aby Wasza skóra była każdego dnia piękna i odpowiednio nawilżona?



Mój codzienny rytuał to:
z uwagi na to, że mam  bardzo wrażliwą skórę nie myję twarzy wodą z kranu. Po prostu mnie uczula. Moja twarz jest czerwona i czuje efekt pieczenia.
Używam zamiast tego emulsje micelarna Cetaphil. Bez mydła i środków zapachowych. Nakładam na wacik i przecieram powoli twarz.
2 razy w tygodniu nadkładam maseczkę z Ziaji.
Potem nakładam na buzie krem, najcześciej też z Ziaji do bardzo suchej i wrażliwej skóry. Zawsze przed nałożeniem podkładu ponieważ moja skóra jest bardzo sucha i problematyczna.
I tak po 10 minutach jak krem sie dobrze wchłonie mogę spokojnie przystąpić do make-up :)
I to wszystko jeśli chodzi o mój poranek. Staram się nie eksperymentować zabardzo z kosmetykami. Moja skóra się do tego nie nadaje, bo niestety, ale wiekszość kosmetyków mnie uczula.
Wieczorem najpierw zmywam oczy mleczkiem z nivea( tylko do oczu), a potem zmywam podkład ponownie Cetaphilem :) i jeszcze kremik nawilżający i gotowe :)  Mogę iść spokojnie spać :)

A jak wygląda Wasza pielęgnacja? 


pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face