Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 maja 2012

Wzory, wzorki, wzoreczki :)

Przegladajac rozne gazety modowe i szukajac inspiracji na lato znalazlam cos ciekawego, otoz jak zapowiadaja swiatowe wybiegi w naszej szafie nie moze zabraknac roznego rodzaju wzorow na ubraniach. Powiem szczerzee, ze bardzo spodobal mi sie ten pomysl, jest wesoly i kojarzy mi sie z letnia swoboda.
Bedac na zakupach w PRIMARKU znazlam wlasnie cos ciekawego w tym stylu.  Ten wzor rowniez dobrze wyglada na spodniach, a do tego np. zwykly bialy top. A do bluzeczki np. zwykle krotkie spodenki. Mozecie rowniez zestawic z zakietem,topami i bluzkami. I mamy swietny letni stroj.




Zobaczcie wzory na wybiegach, byc moze ktoras ze stylizacji stanie sie inspiracja dla Was.






Co sadzicie o wzorach na ubraniach? :) jak nosicie je?

Colorface




2 komentarze:

  1. osobiscie uwazam, ze mojej figurze brakuje baardzo wiele do doskonalosci, a moje cialko prezentuje jak to mowie "bardziej kobiece ksztalty" - przez to zawsze stronilam od wzorow na spodniach, jednak w tym roku zaszalam i zdarza mi sie nosic wzorzyste kolorowe spodnie, legginsy, a nawet rajstopy ! :D popieram - hit lata, ktory wprowadza w cudowny nastroj !

    stawiam dopiero pierwsze kroki w swiecie blogow modowych, wiec zapraszam do siebie: http://lenka-street-fashion.blog.pl/2012/05/29/denim/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, najwazniejsze, ze Ty sie w tym dobrze czujesz :) i zawsze to dobre na poprawe humoru -kolory :)

      pozdrawiam Cie:)

      Usuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face