Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 maja 2012

Powrot i zakupy z Polski cz.1

Witajcie po dlugiej przerwie(2 tygodnie), bylam w Polsce, ale wracam z nowymi pomyslami :)

Moje zakupy, ktore nabylam podczas tego wlasnie pobytu :)
Dzisiaj czesc.1
W Polsce odwiedzilam Alergologa poniewaz mam od paru lat, a nawet mozna powiedziec, ze od dziecka problemy ze skora, tzn od czasu do czasu pojawia sie na mojej skorze uczulenie. Po wykonanych testach okazalo sie, ze problem nie lezy w alergii; tak przynajmniej stwierdzila ta Pani, ale w zlych kosmetykach. Co prawda to prawda, wiekszosc podkladow, ktore uzywalam rzeczywiscie byly matujace. A moja skora byla dzieki temu coraz bardziej sucha, co przyczynilo sie do roznego rodzaju niespodzianek. Pani polecila mi Emulsje Micelarna Cetaphil(przemywam nia twarz dwa razy dziennie, a w stanach zaostrzonych wiecej). Ku mojemu zdziwinieniu slonce tez-a ja uwielbiam wygrzewac sie. Zakupilam rowniez podklad polecony- Pharmaceris Dr.Irena Eris, ale wiecej pokaze Wam w innym poscie.

Cena:ok.10zl.

cena:45 zl
Polecam ta odzywke!zapach jest obledny-chyba najlepszy jak do tej pory. Juz po paru uzyciach, widze naprawde,ze moje wlosy staly sie bardziej odzywione no i pieknie pachna..ok. 7zl

Colorface

1 komentarz:

  1. cetapil jest swietny- a ta odzywka to potwierdzam cudenko - ogolnie ziajka ma fajne kosmetyki - oki tez juz obserwuje pa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face