Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 kwietnia 2012

Zapuszczam wlosy!

Witajcie,
postanowilam ponownie zapuszczac wlosy, szukalam dzisiaj porad w jaki sposob mozna przyspieszyc ten proces, byc moze i Wy jestescie zainteresowane dlugimi i zdrowymi wlosami, napisze kilka porad, ktore znalazlam na roznych portalach, nie wiem, czy sa skutecznie, ale mozna sprobowac. Teraz bardzo dbam o to w jaki sposob je pielegnuje, od tego zalezy czy beda w przyszlosci zdrowe.
W tamtym roku mialam bardzo krotkie wlosy, wiecie zachcianka, ale zawsze po krotkich ciagnie mnie do dlugich i rozpuszczonych wlosow, to jest jednak to :)
Takie mi sie bardzo podobaja, moje wlosy sa podobne z natury-lekko pokrecone.



Jak szybko zapuscic wlosy?
1.Podcinanie koncowek

2.Masaz glowy

3.Wlasciwa dieta-bardzo nietypowym sposobem pobudzenia włosów do wzrostu i dodać należy bardzo skutecznym, chociaż bardzo mało znanym jest stosowanie soku z pomidora – pomidor to owoc , który jest bardzo cudowne działanie i to na wiele spraw . Najbardziej znany jest z tego, że zawiera likopen, który ma działanie antynowotworowe. Zawiera także dużo potrzebnych minerałów: potas, wapń, magnez i żelazo oraz mangan, miedź i kobalt – jest ich w pomidorze bardzo dużo, jest w nim także sporo witaminy C, E, beta- karotenu (naturalnej witaminy A), są wszelkie witaminy z grupy B,witamina K i PP. Wystarczy zastosować bardzo prostą kurację – każdego dnia na pół godziny wcierać w skórę głowy i włosy sok z pomidora, a nawet całego zmiksowanego pomidora, potem wystarczy włosy dokładnie spłukać – jeśli nie są przetłuszczone nie trzeba ich myć.

4.Kondycja psychiczna

5.Zmiana i dość częsta kosmetyków do mycia i pielęgnacji włosów

6. Preparaty dostarczające włosom budulca-np.tabletki ze skrzypu polnego.

7.Ostatnio firmy kosmetyczne polecają specjalne preparaty, które mają skład gwarantujący pobudzenie wzrostu włosów nawet o 45% – twórcy tych preparatów podkreślają, że różnicę można zauważyć już po trzech do czterech tygodni. 

W najblizszych miesiacach bede szczegolnie stosowala sie do tych uwag, mam nadzieje, ze beda skutecznie. A wy jakie macie sposoby na dlugie i piekne wlosy? 

Pozdrawiam, 
color face












4 komentarze:

  1. Rowniez jestem na etapie zapuszczania wloskow! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zapuszczam włosy i są teraz najdłuższe jakie miałam do tej pory, a są nieco za ramiona:) Mnie się wydaje, że trzeba się dobrze odżywiać, to chyba pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  3. http://zapuszczamwlosy.blogspot.com/
    Ja też zapuszczam. Mam dość dobry start ale mam duże wymagania :) Daję sobie jeszcze dwa lata i mam nadzieję, że osiągnę mój cel. Długie (do pasa), zdrowe, w idealnej kondycji i gęste.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face