Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 kwietnia 2012

Zakupy Internetowe

Hej dziewczyny, jak mija dzien?

Ja dzisiaj caly dzien spedzilam poza domem, wiecie, praca, zakupy, potem znowu zakupy.

Wczorajszy wieczor spedzilam w internecie na poszukiwaniu wymarzonych spodni wiosennych.
Szukanie trwalo, ale znalazlam. Najbardziej zachwycil mnie kolor. Wedlug niemieckiej strony promod jest to koralowa czerwien. Po dlugim namysle zamowilam. Oczywiscie byly przecenione, mam taka zasade, ze staram sie kupowac ciuchy po przecenach. Takie wyszukane. Spodnie kosztowaly mnie 12 euro, cena przed przecena to 30 euro, a wiec oplacalo sie. Rozmiar 34, mam nadzieje, ze beda dobre, mam problem jesli chodzi o spodnie, poniewaz jestem niewysoka(ok.1,60), ale bardzo szczupla, wiec zazwyczaj nogawki sa za dlugie, albo spodnie za duze w biodrach. Hm. mam nadzieje, ze tym razem tak nie bedzie.


 znalezione na www.promod.de 29,99euro na 12euro

Propozycje stylizacji moich spodni: 

Stroje w tym kolorze: 


Jutro wybieram sie na wycieczke, wiec chyba nie bedzie w tym dniu nic nowego, wiec trzymajcie cie cieplo :) 


A Wam jak podoba sie kolor koralowy? Macie cos w tym kolorze? 

Colorface


















4 komentarze:

  1. Mam bluzkę w takim kolorze:) Spodnie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam sukienkę w podobnym kolorze ;)
    ale świetne spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory! Niestety wyglądam w nich brzydko : <

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś jest w tym kolorze, bardzo mi się podoba :)
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face