Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 kwietnia 2012

Plisowane spodnice czas przywitac!

Witajcie, dzisiaj o plisowanej spodnicy, ktora idealna bedzie na lato!

Mozna ja nosic na elegancko, ale i na sportowo.
´´Długość maxi lub tuż przed kostkę Zba najmodniejsza wesja plisowanej spódnicy. Lekka i zwiewna dodaje każdej sylwetce subtelności, gracji i powabu. Rewelacyjnie wygląda zestawiona ze skórzaną ramoneską, która odejmuje jej nieco dziewczęcego uroku, jednocześnie dodając szyku. Pod spód wystarczy zwykła biała koszulka. Dodatki można dobrać wedle uznania - postawić na klasyczne czarne balerinki, modne koturny, by dodać sobie wzrostu lub... młodzieżowe tenisówki w kwiatowe wzory. Jeszcze tylko torba XXL i okulary - nietuzinkowy look gotowy!´´
Zobaczcie propozycje z wybiegow:
Moja spodnica zostala zakupiona jakis czas temu w Primarku w promocji, kiedy w sumie nie wiedzialam, czy kiedykolwiek ja zaloze. Jednak dzisiaj wiem, ze na pewno bedzie idealna na lato, na plaze. Wyobrazam sobie, ze zaloze ja do balerinek, bialek koszulki na ramiaczkach i pieknego duzego kapelusza, a do tego mala lub duza torebka, moze w jej kolorze, lekko lososiowym lub brudno rozowym i oczywiscie moje duze biale bryle :) 




A Wy dziewczyny, w jakim kolorze lubicie plisowane spodnice? do czego je ubieracie?
Pozdrawiam, coloface








6 komentarzy:

  1. kurcze mega mi się podobają takie spódnice i bardzo żałuje że na mojej figurze nie prezentują się dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę piękne! Chciałabym chyba w każdym kolorze. Jak miałam 7 lat to miałam taką czarną i granatową - nie znosiłam ich, a teraz dużo bym za nie oddała, bo były śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w takiej chyba nie wyglądałabym ładnie, ale na innych uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakąś ładną maxi bym nie pogardziła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam. Mam czarną i fioletową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face