Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 marca 2012

Sukienka wiosenna-nowy nabytek :)

Witam wszystkich!  po wekkendzie...niestety...



a dzisiaj mam dla Was sukienke, ktora nabylam tydzien temu w Polsce, 
bardzo mi sie spobobala, ma cos w sobie slodkiego i te malenkie guziczki-no i napalilam sie na zakup jej- jest sliczna, 
ale niestety nie mam pojecia do czego moge ja zalozyc(do jakich butow itp.)
Moze macie pomysl? na razie wymyslilam, ze bedzie mi sluzyc rowniez do spodni, to na chwile obecna jedyne dobre rozwiazanie...:) hm...
Jesli macie jakis pomysl, to piszcie :) 

  

Co myslicie o tej sukience? slodka, prawda?  ale chyba jako bluzka do spodenek jeansowych podoba mi sie znacznie bardziej. :)


Pozdrawiam colorface

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face