Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 lutego 2012

Zakupy, zakupy....

Witajcie ponownie, 



dzisiaj zrobilam drobne zakupy powiedzmy, ze kosmetyczne, zobaczcie... 


Maseczka-bomba owocowa- zobaczymy jak sprawdzi sie na mojej wrazliwej skorze, niestety, ale prawie po kazdej maseczce dostaje uczulenia-mam cala twarz czerwona... :( mam nadzieje, ze ta sie w koncu sprawdzi...



Szampon mialam juz wczesniej, ale szampon, jak szampon, dobrze myje wlosy. Jednak odzywka moge powiedziec z pewnoscia, ze jest naprawde dobra, nakladam ja na dosc dlugo w trakcie mycia, bo na 10 min. i musze powiedziec, ze dziala jeszcze lepiej(zawijam glowe w recznik i czekam 10min:))Dobra odzywka, co jest wazne przy moich kreconych wlosach. 



Na ta odzywke natrafilam calkiem przypadkiem, bo znalazlam ja na zakupach w Niemieckim Aldiku...byla w promocji i kosztowala mnie jedyne 1 euro. Ta odzywke spryskuje wlosy po myciu, swietnie chroni wlosy przed wysoka temperatura jaka dostarcza suszarka lub prostownica. Polecam. Moje wlosy sa napewno duzo bardziej odzywione, kiedy zaczelam stosowac rozne odzywki.


A to ostatni moj dzisiejszy zakup:






Color face
Dobrej nocy.

1 komentarz:

  1. Maseczka jest świetna, u mnie się sprawdza, Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji
    http://kazdyjestpiekny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face